התוויה רננים זכרון יעקוב - מורה מעשיר
- מורה מעשיר לרחפנים.
- 4 מפגשי הכשרה בהארה . עד 3 שעות מפגש במועדים שיקבעו.
ציוד שעליהם לקבל:
- 2 רחפני טורנדו שיבנו בהכשרה
- סימולטור . כדאי להתקין על נייד של מורה בהכשרה הראשונה.
- ערכת משאבים לבניית רחפן - מתנה
- 6 רחפני פאזל
- 12 פריימים עם ברגים
-12 זהבן
- 12 F15
- ציוד מתכלה להתוויה שלמטה עבור 12 תלמידים.
מפגשי ליווי
- 3 מפגשי ליווי עד שעתיים בצמתים שיקבעו עם אלון לטובת סיוע לתלמידים.
חוברת קורס
- יש לעבור על חוברת הקורס במלואה
, חוברת הקורס.
רישוי
- 2 מורים יעברו רישוי פנאי וספורט ביחד עם מוסד קיים אחר לתאום מול נסי. יטופל בהכשרה אצלנו האחרונה
לוז קורסי
תוכנית קןרסית לבניית רחפן , טיסנים .
הסמכות מורה נדרשות להתוויה זו :
שם ההסמכה |
תיאורה: |
מדריך טיסנאות |
הסמכת בניית גלשונים מתוכנית, תאוריה. |
מדריך רחפנים - מבנאות |
ידע בבניית פריים |
מדריך רחפנים - אלקטרוניקה |
ידע בהרכבת רכיבי האלק' לרחפן |
סימולטורים |
ידע בהתקנה והפעלת סימולטורים |
רחפן פאזל |
ידע מעשי ברחפנים מסוג זה |
רישוי הטסה ל 2 מורים מול נסי |
ידע תאורותי מעמיק בתחומי הסילבוס |
מורה מעשיר - מעקב ביצוע
מפגשים שבוצעו ותאריכים |
ציוד שנמסר |
ציוד שיש להשלים |
1.הכשרת מורים |
|
|
2.הכשרת מורים |
|
|
3.הכשרת מורים |
|
|
4. הכשרת מורים |
|
|
1. ליווי |
|
|
2. ליווי |
|
|
3. ליווי |
|
|
עשרת הדברות לשיעור מוצלח:
1. פעם ראשונה שאתה מעביר מערך לכיתה הראשונה? ודא שבנית אותו בעצמך! עברת על כל המערך בצורה מדוקדקת ושידאתם שאתם סגורים על כל התכנים בו. ההכשרות לא מספיקות !
2. את המודל שבנית, קח אתך לכל תחילת שיעור - להצגת הפעילות. תמונה שווה אלף מילים, תחשוב כמה מודל שווה.
3. ודא שתמיד תהיה באמתחתך תכנית פעולה וציוד נגיש למערך נוסף. אין לדעת מה ישתבש.
4. התחל כל שיעור בקריאת שמות ! תגיע למחצית השנה ולא תכיר שמות ? באסה. מעבר לזה הדבר יוצר סדר ומחויבות. אפשר לקבל מאתנו מדבקות לרשימת השם. עוזר מאוד לפנות לילדים בשמם עד להכרות. בחטיבות ביניים ותיכונים. חובה למלא את מערכת המשוב בהתאם להנחיות בית הספר, ללא כן, תוך מספר שיעורים ספורים, תשאר ללא תלמידים.
5. שמור על מבנה של שיעור: הצגת השיעור, בנייה משולבת בידע תאורטי נהיר ומונגש, סיכום שיעור, ו.... צוהר למה שעושים שיעור הבא. השתמש בלוח, הרחב ידעתך בויקיפדיה, יוטיוב, השתמש במבחנים הדיגיטליים שיש בכל מערך שיעור, הבא את הידע שלך לכיתה, שתף את התלמידים, שאל שאלות, קיים שיח ער.
6. אין לבצע מערך בפחות מהמזמן שהוקצה לו בהתוויה! ניתן לבצע שיעור ביותר מהזמן, אם הנסיבות מבקשות זאת. אך הצמדות להתוויה היא הנכונה ביותר. לכל מערך יש את כמות המשכים שעליו הוא מבוסס והמלצתנו לתוכן שיש להעביר, בכל משך. עבודה לפי המלצה זו מחויבת ותקל עליך את התכנון והביצוע.
7. על כל מדריך לוודא שיש לו כיתה נאותה, אמצעי מולטימדיה מלאים, מקום אחסון לעבודות בלתי גמורות. ביקשת ולא קיבלת? נא לערב המשרד.
8. המשרד מספק את הציוד לבית ספר. באחריות המדריך לדעת מה קיבל, מה השתמש, מה נשאר, מה מחזיר ולדרוש חוסרים. זה לא עובד בלי ששני הצדדדים מכירים היטב את המצב. המערב של כולנו על הנושא הוא באמצעות טופס הדיווח של המדריך. שם יש לדווח מה נעשה בכל שיעור.
9. שיווק, כן. גם כאן. בכל יום עבודה יש לצלם את המערך שעשית ולשלוח לאחראי במוסד הלימוד. מה שלא צולם לא קיים. מספיקה תמונה אחת מקבוצה אחת שמספרת את היום.
10. דאג לעצמך לסביבת עבודה נוחה, תגיע קצת קודם, הבא אתך כריך, תרמוס, בקבוק מים. תתערבב עם החברים בחדר מורים. תהנה.
רחפנים - בנייה של של שני רחפני טורנאדו בהכשרה
טיסנאות - בנייה של 2 טיסנים