1. מדפסות תלת מימד עם אלון בחדר המחשבים
2. מייקרים עם נסי - בכיתות האם
15 שבועות לכל תכנית ואז רוטציה
לוז שנתי 30מפגשים של שעה עבור 5 קבוצות:
מתחיל משעה שנייה - ח'3
שיה שלישית - ח'7
שעה רביעית -ח'4
שעה חמישית - ח'2
שעה שישית - ח' 5
עד 16 תלמידים בקבוצה
שם ההסמכה
תיאורה:
מדריך טיסנאות - נסי
הסמכת בניית גלשונים מתוכנית, תאוריה.
מדריך רחפנים - מבנאות - נסי
ידע בבניית פריים
מדריך רחפנים - אלקטרוניקה- נסי
ידע בהרכבת רכיבי האלק' לרחפן
מדריך רחפנים - הטסה - נסי
ידע בהטסת רחפנים
סימולטורים - נסי
ידע בהתקנה והפעלת סימולטורים
רישוי הטסה - נסי
ידע תאורותי מעמיק בתחומי הסילבוס
מדריך תלת מימד - אלון
מומחה לתלת מימד, טינקר קאד והפעלת הסילבוס הקיים
עשרת הדברות לשיעור מוצלח:
1. פעם ראשונה שאתה מעביר מערך לכיתה הראשונה? ודא שבנית אותו בעצמך! עברת על כל המערך בצורה מדוקדקת ושידאתם שאתם סגורים על כל התכנים בו. ההכשרות לא מספיקות !
2. את המודל שבנית, קח אתך לכל תחילת שיעור - להצגת הפעילות. תמונה שווה אלף מילים, תחשוב כמה מודל שווה.
3. ודא שתמיד תהיה באמתחתך תכנית פעולה וציוד נגיש למערך נוסף. אין לדעת מה ישתבש.
4. התחל כל שיעור בקריאת שמות ! תגיע למחצית השנה ולא תכיר שמות ? באסה. מעבר לזה הדבר יוצר סדר ומחויבות. אפשר לקבל מאתנו מדבקות לרשימת השם. עוזר מאוד לפנות לילדים בשמם עד להכרות. בחטיבות ביניים ותיכונים. חובה למלא את מערכת המשוב בהתאם להנחיות בית הספר, ללא כן, תוך מספר שיעורים ספורים, תשאר ללא תלמידים.
5. שמור על מבנה של שיעור: הצגת השיעור, בנייה משולבת בידע תאורטי נהיר ומונגש, סיכום שיעור, ו.... צוהר למה שעושים שיעור הבא. השתמש בלוח, הרחב ידעתך בויקיפדיה, יוטיוב, השתמש במבחנים הדיגיטליים שיש בכל מערך שיעור, הבא את הידע שלך לכיתה, שתף את התלמידים, שאל שאלות, קיים שיח ער.
6. אין לבצע מערך בפחות מהמזמן שהוקצה לו בהתוויה! ניתן לבצע שיעור ביותר מהזמן, אם הנסיבות מבקשות זאת. אך הצמדות להתוויה היא הנכונה ביותר. לכל מערך יש את כמות המשכים שעליו הוא מבוסס והמלצתנו לתוכן שיש להעביר, בכל משך. עבודה לפי המלצה זו מחויבת ותקל עליך את התכנון והביצוע.
7. על כל מדריך לוודא שיש לו כיתה נאותה, אמצעי מולטימדיה מלאים, מקום אחסון לעבודות בלתי גמורות. ביקשת ולא קיבלת? נא לערב המשרד.
8. המשרד מספק את הציוד לבית ספר. באחריות המדריך לדעת מה קיבל, מה השתמש, מה נשאר, מה מחזיר ולדרוש חוסרים. זה לא עובד בלי ששני הצדדדים מכירים היטב את המצב. המערב של כולנו על הנושא הוא באמצעות טופס הדיווח של המדריך. שם יש לדווח מה נעשה בכל שיעור.
9. שיווק, כן. גם כאן. בכל יום עבודה יש לצלם את המערך שעשית ולשלוח לאחראי במוסד הלימוד. מה שלא צולם לא קיים. מספיקה תמונה אחת מקבוצה אחת שמספרת את היום.
10. דאג לעצמך לסביבת עבודה נוחה, תגיע קצת קודם, הבא אתך כריך, תרמוס, בקבוק מים. תתערבב עם החברים בחדר מורים. תהנה.
רחפנים -
1. בנייה של פריים טורנאדו כל תלמיד חיבור בשיפוד עץ ללא ברגים. - 4 מפגשים
2. כל כיתה ממשיכה עם בניית רחפן שלב אלקטרוניקה שנבנה על ידי המדריך בשיטת הדגמה (לא על ידי התלמידים) . יש 4 רחפני טורנדו מיקו שנשארים לרשות בית הספר ולמחצית הבאה. רחפן חמישי של המורה ישאר ברשותו. - 3 ממפגשים
3. לימודי למ"ק מלאים - 4 מפגשים
4. בנייה של - הטיסנים שלהלן - 4 מפגשים
רישיון פנאי וספורט
במחצית שנייה יתקיימו 5 מפגשי זום של 90 דקות בזמן ידוע מראש שיקבע מול יסכה .
למפגשים יוזמנו התלמידים כולם. מתוכם 15 יבחרו על פי קריטריונים מוסכמים לגשת לבחינה. הבחינה תעשה בנוכחות נסי.