הארה תכניות העשרה בעמ - מנועי הרחפן




 
  ביצוע תשלומים
  הרשמה לניוזלטר
  יצירת קשר
  הארה בפייסבוק
 








 
מנועי הרחפן 

בשיעור זה נדבר על מנוע הרחפן. 
תפEיד המנוע הוא ליצור סחב, באמצעות זרם חשמלי. 
הזרם מגיע מהסוללה שלנו, והופך לתנועה קינטית סיבובית. 
שלתנועה הזו מחברים מדחף, נוצר הסחב. בפרק זה נתמקד במנוע. 

BRUSHLESS
סוג המנוע שלנו הוא חסר מברשות, בראשלס, מנועים בעלי טכנולוגיה חדשה 
המסוגלים לתרגם את רוב האנרגיה המופקת, לאנרגיה של תנועה (כ 90%) לעומת אנרגיה של חום
האופיינית למנועים הקודמים (רק 70% נצילות). היתרון ברור. יותר נצילות לכל יחידת משקל.
במנועים בעלי מברשות, השחיקה גם מאוד גבוהה כי החלק הנע במנוע הוא הסליל. 
לעומת זאת במונעי בראשלס הסלילים נייחים ווההגנטים הם אלה שנעים סביבים. 
על כן תחזוקתם זולה ופשוטה. החיסרון שלהם- יקרים יותר ומחייבים עבודה עם בקר, רכיב נוסף. 
מנועי בראש לס איפה, הפכו להיות הרכיב הברור בבחירה לרחפנים, בהם מחפשים מקסימום כוח ומינימום משקל. 


\ או inruuner 





[חזרה למעלה]       [הוספה למועדפים]       [מפת האתר]       [יצירת קשר]
עיצוב וביצוע: חיפושית מולטימדיה
לייבסיטי - בניית אתרים