הארה תכניות העשרה בעמ - טיסן הקורס




 
  ביצוע תשלומים
  הרשמה לניוזלטר
  יצירת קשר
  הארה בפייסבוק
 








 
טיסן הקורס  





הטיסן  שנבחר על ידנו לפעילות הוא ה-  wing surfer,  טיסן  רדיו מנוע חשמלי (ידוע גם בשם sky surfer - צבעים שונים)
בבואנו לבחור את טיסן הקורס, שמנו לעצמנו את האפיונים החשובים הבאים:
א. שיהיה בטוח לטיסה
ב. שיהיה, באופן יחסי,  עמיד לשבירות
ג. שיהיה בעל 4 ערוצי שליטה
ד. שיהיה קל ומהיר לבנייה 
ה. שיהיה קל לשליטה והטסה
ן. שיראה טוב
wing surfer עונה על כל הצרכים. הוא מגיע בתצורת  ARF - almost ready to fly, וכיוון שמטרתנו בטיסן זה,  אינה לימוד בנייה, אלא מתכון והטסה, התצורה הזו מתאימה לנו מאוד. תוך מספר שעות בלבד נוכל לסיים את מתכון המערכות שלו ובנייתו. נצא לשטח ונתמקד בהטסה, החלק שבד"כ חסר מחוץ למסגרת המקצועית שלנו.
הטיסן עשוי מחומר שנקרא epo , זהו חומר שמזכיר קלקר, אך חזק ממנו בהרבה ועמיד לשבירות מעץ הבלזה.
מנת המימדים של הטיסן (היחס בין אורך הכנף למיתר הפרופיל), ממוקמת בטווח של בין דאון לטיסן וכך אנו מקבלים טיסן בעל תכונות אופי המזכירות דאון (יכולת גלישה ונחיתה טובה) עם טיסן (יכולת תמרון).
הטיסן בעל 4 ערוצי שליטה. הגה גובה- שולט על העלרוד, הגה כיוון- שולט על הסבסוב, מאזנות- שולטות על הגילגול, ומנוע ששולט על כוח הסחב. ישנם טיסנים בעלי שני ערוצי שליטה (הגה כיוון וגובה בלבד)  או שלושה ערוצי שליטה ( ללא מאזנות). טיסנים אילו נפסלו על ידנו כי לדעתנו הם נחותים בביצועיהם.
גם בשאלת סוג המנוע התחבטנו קשות. ההתלבטות הנה בין מנוע ניטרו, למנוע חשמלי. מנועי ניטרו היו השולטים הבלתי מעורערים עד לשנים האחרונות, אך התמונה השתנתה ללא היכר, עם התפתחות הטכנולוגיה בתחומי מנועי ה- "בראשלס" וסלללות הליתיום פולימר. היום, מקבלים מנועים חשמליים, שנותנים ביצועים של מנוע ניטרו, באמצעות סוללות שמסוגלות להוציא זרמים גבוהים בזמן קצר. היתרון - פשטות בהפעלה (אין צורך במצת פלאג, סטרטר למנוע, דלק ועוד).



כדי להוזיל את העלויות לתלמידי הקורס, אנו מייבאים את הטיסן והשלט מהיצרנים בחו"ל ישירות ובאופן בלעדי. על כן משתתפי הקורס מקבלים את הציוד ב- 50% הנחה, זול בהרבה מהמחיר של הטיסן בארה"ב. שימו לב, ניתן להרשם לקורס ללא קנייה וקבלת הטיסן, במקרה זה אין כל שינוי בלו"ז, החניך לומד להטיס עם אחד מטיסני הקורס.
הטיסן והשלט לא כוללים סוללות .

ניתן לרכוש ה טיסן ו  השלט  מחוץ למחנה במחיר המלא.

סרטון בניה של גרסת הקיט



אז אחרי כל ההרצאה הזו , בואו ונראה האת הטיסן בפעולה (המדבקות של טיסן הקורס כחולות ולא אדומות והשם wingsurfer).












 




[חזרה למעלה]       [הוספה למועדפים]       [מפת האתר]       [יצירת קשר]
עיצוב וביצוע: חיפושית מולטימדיה
לייבסיטי - בניית אתרים